10 Mart 2013 Pazar

Tütün nerden Alinir.

Adıyaman Tütünü çelikhan tütünü0542 542 7484


İnternet sitelerini gezerken tütün kelimesi yazınca bir cok site açiliyor fakat bir tanesi cok ilgimi çekti cünkü yorumlara baktıgımda bu siteden tütün alanlarin. genelde memnun kaldigi hata adıyaman tütünün reklamini yaptigini gördüm. bende ordaki telefon numarasını aradım direk ihsan beyle görüştüm. kendisi üreticiymiş çiftçi bildiginiz ve tütünlerini inrternet üzerinden satmak için site kurmuş. bana gercekten cok samimi geldi sohbeti ve denemek için bende istedim. bir ücret talep etmedi gercek anadolu insani ruhunu taşiyor kendisine gercekten burdan tekrar tşşklerimi sonuyorum. Sizde tütün kulaniyorsaniz eger size tavsiyem ilk elden almaniz.

bunun için : https://adiyamantutunu.com  sitesini ziyaret etmeniz yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder